Er du vores nye koordinator?

Jysk hjemmepleje ApS søger en koordinator

Til at hjælpe vores afdelingsleder i hverdagen, søger vi nu en koordinator.

Stillingen vil være med blandede opgaver, hvor du vil have både administrative og praktiske opgaver. En del af dagen vil gå med varetagelse af visiterede opgaver og en del af dagen vil gå med administrative opgaver. Vi forestiller os, at du er sygeplejerske, social- og sundhedsassistent eller lignende.

Vi søger en medarbejder, som har lyst til at arbejde med:
– Introduktion af nye medarbejdere
– Undervisning af medarbejdere
– Sikre den faglige kvalitet, både i udførslen og dokumentationen
– Arbejdsmiljø
– Vagtplaner og kørelister
– Kundekontakt og opfølgning

Hos Jysk hjemmepleje ApS har vi fokus på kerneopgaven, så du skal have lyst til at gøre en særlig indsats for at borgerne oplever kvalitet og kontinuitet.

Det er afgørende at du kan se dig selv i en stilling, hvor forandringer sker konstant og vi aldrig ved hvad morgendagen bringer. Du skal kunne trives i denne foranderlighed og kunne bevare overblikket, så det sikres at borgerne får den rette hjælp til den rette tid. Du skal kunne træffe beslutninger og handle med kort varsel og sikre en høj kvalitet af ydelserne hos borgerne, samt medvirke til en høj trivsel hos medarbejderne.

Send din ansøgning til trine@jysk-hjemmepleje.dk senest d. 21. oktober 2020.
Vil du vide mere om jobbet, så kontakt Kirsten på 61 42 44 46 eller Trine på trine@jysk-hjemmepleje.dk